FAQ
Wpisz interesujące Cię pytanie
-
- Czy istnieją wersje sieciowe programów?
- Czy jest możliwe otrzymanie duplikatu klucza sprzętowego?
- Jaka jest możliwość odbycia szkolenia po zakupie programu?
- Program nie wykrywa klucza sprzętowego.
- Czy klucz USB działający na Windows 7 będzie działał na Windows 10?
- Nie działa mi opcja podglądu wydruku, ustawienia strony i drukowanie. Czy może to być związane z instalacją Windows 10?
- Jakie są terminy szkoleń z programów?
- Jestem zainteresowany kupnem programów PRO100 i Nowy Rozkrój. Jak zainstaluję program nie posiadając odtwarzacza DVD?
- Jakie są możliwe formy płatności przy zakupie oprogramowania?
- Zakup programu przez firmę leasingową
- Czy program działa na Mac OS?
-
Jaki klucz dla programów? Uniwersalny czy dwa oddzielne?
Nasze produkty zabezpieczane są wpinanym do komputera kluczem sprzętowym USB. Przed zakupem pakietu ważne jest określenie czy programy zainstalowane będą na dwóch oddzielnych komputerach czy na jednym i tym samym. Informacja ta ułatwi proces przygotowania odpowiedniego klucza sprzętowego będącego zabezpieczeniem produktów. W praktyce istnieją dwa warianty instalacji programów PRO100 i Nowy Rozkrój. Na dwóch oddzielnych komputerach – wysyłamy dwa niezależne klucze, każdy do jednego programu. Na jednym komputerze – wysyłamy jeden klucz uniwersalny obsługujący oba nasze produkty. Nie ma możliwości podpięcia dwóch kluczy do jednego komputera. Programy widzą zawsze tylko jeden z nich. - Nie można wygenerować pliku req po aktualizacji programu.
- Jakie konsekwencje grożą stolarzowi, który używa wersji demo do celów zarobkowych?
-
- Czy PRO100 daje możliwość eksportu do pliku cad 3D ?
- Jakie są najważniejsze zmiany w wersji 6 PRO100?
- Jakie są wymagania sprzętowe renderera Kray ?
- Jaka jest różnica pomiędzy wersją pełną i salonową PRO100?
- Jakie są najważniejsze zmiany w wersji 5 PRO100?
- Jakie są wymagania sprzętowe programu PRO100?
- Po aktualizacji do wersji 5.45 nie widzę wymiarów. Co robić?
- Czy w wersji salonowej PRO100 jest możliwość projektowania schodów?
- Czy to prawda, że do PRO100 można importować pliki z programu Dynalog firmy Blum?
- Czy możliwa jest edycja cenników w Excelu lub innych arkuszach kalkulacyjnych ?
- Posiadam PRO100 w wersji 5.20. Jaki jest koszt aktualizacji do wersji 5.45?
- W jaki sposób można na drukowanym projekcie umieścić logo firmy ? Plik logo jest w formacie PNG?
- Czy istnieje możliwość "pożyczenia" programu o pełnej funkcjonalność, bez żadnych ograniczeń, by wypróbować wszystkie jego możliwości?
- Jaki procesor i karta graficzna zapewniają najszybszą pracę programu PRO100? (otwieranie bibliotek, obracanie przestrzeni z włączonymi wszystkimi efektami)
- Czy ważne jest, jaką wersję sterowników karty graficznej NVidia/AMD Radeon posiadam?
- Czy w wersji demo aktywna jest funkcja importu plików "*.3ds" i "*.obj"?
- Czy jest możliwe uzyskanie cienia, przy włączonej akceleracji 3D?
- Jesteśmy firmą, która wyposaża szpitale w sprzęt medyczny. Potrzebujemy oprogramowania do tworzenia wizualizacji dla Klientów
- W jaki sposób zapisać nietypowy kształt wykonany w edytorze kształtu do formatu CAD. Np. *.dxf
- W jaki sposób można importować pliki *.3ds lub *.obj do programu PRO100?
- Co zrobić, żeby w PRO100 pojawiły się biblioteki produktów naszej firmy?
- Nie widzę w bibliotece miniatur mebli. Co robić?
- Tryb fotorealistyczny w wersji 5 nie włącza się.
- Czy mogę przeinstalować PRO100 na inny komputer?
- Czy można otworzyć plik z wersji 4 programu w wersji 5?
- Czy można otworzyć plik z wersji 5 programu w wersji 4?
- Po zainstalowaniu 5.45 okno biblioteki i oświetlenia miałem zadokowane z prawej strony ekranu. nieopatrznie oddokowałem je. Jak to naprawić?
- Czy z PRO100 mogę eksportować modele do innych aplikacji, np. 3DS Max?
- Czy program PRO100 działa na Windows 10?
- Jak zaktualizować sterowniki karty AMD
- Jak zaktualizować sterowniki karty NVidia?